|
|
|
|
|
|
|
|
|
To complete a master's thesis.
|
|
|
各自の論文のテーマについて、毎回、担当者を決めて報告と討論を行なう。
|
|
|
Each class is composed of reporting by the assigned student on his/her thesis' theme and discussions by all students.
|
|
|
|
|
初回に学期中の報告担当者の順番を決めます。
第1回 イントロダクション 第2回 研究報告(1) 第3回 研究報告(2) 第4回 研究報告(3) 第5回 研究報告(4) 第6回 研究報告(5) 第7回 研究報告(6) 第8回 研究報告(7) 第9回 研究報告(8) 第10回 研究報告(9) 第11回 研究報告(10) 第12回 研究報告(11) 第13回 研究報告(12) 第14回 研究報告(13) 第15回 研究報告(14)
|
|
|
Decide whose turn it is to report on the progress of research in the first class.
01 Introduction 02~15 Reporting of the progress of research
|
|
|
|
Evaluated based on in-class performance
|
|
|
|
|
やむをえず欠席する場合は、事前に連絡してください。 水曜日の2限です。受田ゼミと合同で「ラテンアメリカ研究合同ゼミ」として開講します。
|
|
|
Be sure to inform me if you will be absent. This class is conducted jointly with professor Ukeda's seminar as "Latin America research joint seminar".
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|