|
|
|
|
|
|
|
|
修士論文を執筆するための指導を行い、論文執筆に資する成果が得られるようにする。
|
|
|
Specific guidance for MA. thesis is given.
|
|
|
修士論文での執筆対象につき、学問史的背景を踏まえつつ、対象とするテクスト等を念頭に置き、具体的に論文の構想に検討を加える。
|
|
|
Basic plan of MA.thesis and its core subjects are concretely examined through an academic procedures.
|
|
|
|
point of an argument historical perspective study of texts
|
|
|
1.設定された執筆対象につき、テクストの理解度を基準に論文の構想の妥当性を検討する。
2.テクストに関する情報と理解度の確認を行う。
3.当該分野の学問史的背景に関する情報を提供し、 執筆対象の内容とのすり合わせを進める。
|
|
|
1.On the level of understanding of texts, validity for the plan of thesis is examined. 2.By providing information of background of subjects, contents of thesis is examined to map out course for completion of thesis.
|
|
|
修士論文執筆に関連した成果を軸として、授業での課題達成度で評価する。
|
|
|
Attainment in the result of completion of MA.thesis is evaluated.
|
|
|
テーマの研究史的側面とテクストの理解度について報告できるように準備しておくこと。
|
|
|
Historical perspectives of research and level of understanding of texts are set forth for dicussion at class.
|
|
|
修士論文の執筆を前提とする授業なので、随時、修士論文関連につき、報告を求める。
|
|
|
Process of progress in writing thesis required to report at each time.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|