|
|
|
|
|
|
|
|
ウルドゥー語の高度な読解力をつけ、文化的背景を十分に知ること。
|
|
|
The course is designed to give students a high level of competence in reading Urdu, and a good knowledge of its cultural context.
|
|
|
|
The students will read some Urdu short stories and essays attentively。
|
|
|
|
|
No. | 内容 |
第1回
|
オリエンテーション
|
第2回
|
“Muraqqa-e Urdu-Ⅰ”1
|
第3回
|
“Muraqqa-e Urdu-Ⅰ”2
|
第4回
|
“Muraqqa-e Urdu-Ⅰ”3
|
第5回
|
“Muraqqa-e Urdu-Ⅰ”4
|
第6回
|
“Muraqqa-e Urdu-Ⅰ”5
|
第7回
|
“Muraqqa-e Urdu-Ⅰ”6
|
第8回
|
“Muraqqa-e Urdu-Ⅰ”7
|
第9回
|
“Muraqqa-e Urdu-Ⅰ”8
|
第10回
|
アクティブ・ラーニング:学期中に短編小説を翻訳する。
|
第11回
|
アクティブ・ラーニング:学期中に短編小説を翻訳する。
|
第12回
|
“Muraqqa-e Urdu-Ⅰ”9
|
第13回
|
“Muraqqa-e Urdu-Ⅰ”10
|
第14回
|
“Muraqqa-e Urdu-Ⅰ”11
|
第15回
|
“Muraqqa-e Urdu-Ⅰ”12
|
|
|
|
|
No. | Content |
1
|
orientation
|
2
|
“Muraqqa-e Urdu-Ⅰ”1
|
3
|
“Muraqqa-e Urdu-Ⅰ”2
|
4
|
“Muraqqa-e Urdu-Ⅰ”3
|
5
|
“Muraqqa-e Urdu-Ⅰ”4
|
6
|
“Muraqqa-e Urdu-Ⅰ”5
|
7
|
“Muraqqa-e Urdu-Ⅰ”6
|
8
|
“Muraqqa-e Urdu-Ⅰ”7
|
9
|
“Muraqqa-e Urdu-Ⅰ”8
|
10
|
Active Learning: The students will translate a Urdu short story into Japanese.
|
11
|
Active Learning: The students will translate a Urdu short story into Japanese.
|
12
|
“Muraqqa-e Urdu-Ⅰ”9
|
13
|
“Muraqqa-e Urdu-Ⅰ”10
|
14
|
“Muraqqa-e Urdu-Ⅰ”11
|
15
|
“Muraqqa-e Urdu-Ⅰ”12
|
|
|
|
|
受講時の平常点とレポートで評価する。レポートではどの程度、授業の目的を達成しているかを見る。
|
|
|
Based on class participation (50%) and Report (50%) The report is used to assess to what extent the student achieves the course objectives.
|
|
|
あらかじめ指示した部分を翻訳し、授業時に提出してもらう。授業の復習をすること。
|
|
|
Read the assigned sections and translate them. Review the translation after class.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
To be assigned in the first class.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|