|
|
|
|
|
|
|
Research Seminar in World Literature 2
|
|
|
卒業論文作成に必要な助言を得ながら論文執筆を進め、優れた卒業論文を完成させる。
|
|
|
The goal of this seminar is to supervise each student writing his/her graduation thesis in World Literature.
|
|
|
執筆状況の報告を行い、意見を取り入れながら草稿を作成し、卒業論文を完成させる。
|
|
|
Students are encouraged to make several presentations on their research topic, progress and tentative findings of their study. The instructions to improve academic writing, presentations, and proposals will be also provided in working toward the completion of a graduation thesis.
|
|
|
|
|
オリエンテーション 前学期からの変更点と執筆状況の報告1 前学期からの変更点と執筆状況の報告2 前学期からの変更点と執筆状況の報告3 前学期からの変更点と執筆状況の報告4 前学期からの変更点と執筆状況の報告5 前学期からの変更点と執筆状況の報告6 前学期からの変更点と執筆状況の報告7 前学期からの変更点と執筆状況の報告8 前学期からの変更点と執筆状況の報告9 卒業論文発表1 卒業論文発表2 卒業論文発表3 卒業論文発表4 卒業論文発表5
|
|
|
Orientation Progress reports 1 Progress reports 2 Progress reports 3 Progress reports 4 Progress reports 5 Progress reports 6 Progress reports 7 Progress reports 8 Progress reports 9 Final presentation 1 Final presentation 2 Final presentation 3 Final presentation 4 Final presentation 5
|
|
|
授業参加(50%)、論文の成果(50%)で評価する。
|
|
|
Participation 50% Graduation Thesis 50%
|
|
|
主体的かつ計画的に執筆作業を進めてください。教員やゼミ生に積極的に意見を求めてください。
|
|
|
Students are encouraged to ask for advise from the instructor and other students.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|