|
|
|
|
|
|
|
Indian Culture, Literature and Thought 2(J)
|
|
|
|
The students will aim to finalize their graduation theses in accordance with their themes.
|
|
|
|
The instructor will individually check the progress of each student.
|
|
|
|
|
1)毎週、受講学生各位の作業経過を報告してもらう。 2)各回、一人若しくは二人に、卒論執筆上不可欠である先行研究論文もしくは原典テクストを読んで作成した要約を発表してもらう。
第1回 作業経過の報告としてのプレゼンテーションとコメント1 第2回 作業経過の報告としてのプレゼンテーションとコメント2 第3回 作業経過の報告としてのプレゼンテーションとコメント3 第4回 作業経過の報告としてのプレゼンテーションとコメント4 第5回 作業経過の報告としてのプレゼンテーションとコメント5<アクティヴラーニング> 第6回 作業経過の報告としてのプレゼンテーションとコメント6 第7回 作業経過の報告としてのプレゼンテーションとコメント7 第8回 作業経過の報告としてのプレゼンテーションとコメント8 第9回 作業経過の報告としてのプレゼンテーションとコメント9 第10回 作業経過の報告としてのプレゼンテーションとコメント10<アクティヴラーニング> 第11回 作業経過の報告としてのプレゼンテーションとコメント11 第12回 作業経過の報告としてのプレゼンテーションとコメント12 第13回 作業経過の報告としてのプレゼンテーションとコメント13 第14回 作業経過の報告としてのプレゼンテーションとコメント14 第15回 作業経過の報告としてのプレゼンテーションとコメント15
|
|
|
1) Every week, each student will conduct a presentation on their writing progress. 2) In each class, one or two students will read and present the summary of an essay from prior research or an original paper essential to writing a graduation thesis.
1. Presentations of Writing Progress and Comments 1 2. Presentations of Writing Progress and Comments 2 3. Presentations of Writing Progress and Comments 3 4. Presentations of Writing Progress and Comments 4 5. Presentations of Writing Progress and Comments 5, Active Learning 6. Presentations of Writing Progress and Comments 6 7. Presentations of Writing Progress and Comments 7 8. Presentations of Writing Progress and Comments 8 9. Presentations of Writing Progress and Comments 9 10. Presentations of Writing Progress and Comments 10, Active Learning 11. Presentations of Writing Progress and Comments 11 12. Presentations of Writing Progress and Comments 12 13. Presentations of Writing Progress and Comments 13 14. Presentations of Writing Progress and Comments 14 15. Presentations of Writing Progress and Comments 15
|
|
|
|
Comprehensive grading based on proactive approach to class.
|
|
|
|
|
|
Students must always prepare for presentations.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Individually guidance to be provided.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|