|
|
|
|
|
|
|
Classical Italian literature (1)
|
|
|
各自のテーマを追究することによって、対象となる文学営為への理解を深め、それをもって広くイタリア古典文学を見渡す足場とすることを目指して、各自のテーマ・方針を固めること。
|
|
|
Discovery of a better theme of the thesis to deepen the understanding of an object of study.
|
|
|
テーマの設定、必要な作業の検討、重要な文献もしくは翻訳の対象とする作品の読解を参加者の進度に応じて行なう。
|
|
|
Examination of the theme and interpretation of important texts.
|
|
|
|
Classical Italian literature
|
|
|
第1回 初回説明 第2回 報告と検討(1) 第3回 報告と検討(2) 第4回 アクティブラーニング(1):計画案作成 第5回 報告と検討(3) 第6回 文献講読(1) 第7回 文献講読(2) 第8回 文献講読(3) 第9回 文献講読(4) 第10回 文献講読(5) 第11回 文献講読(6) 第12回 文献講読(7) 第13回 アクティブラーニング(2):計画作成 第14回 報告と検討(4) 第15回 報告と検討(5)
|
|
|
1. Orientation 2. Report and examination(1) 3. Report and examination(2) 4. Active learning(1) Preparation of plan(1) 5. Report and examination(3) 6. Text reading(1) 7. Text reading(2) 8. Text reading(3) 9. Text reading(4) 10. Text reading(5) 11. Text reading(6) 12. Text reading(7) 13. Active learning(2) Preparation of plan(2) 14. Report and examination(4) 15. Report and examination(5)
|
|
|
テーマ・方針の決定に至る過程における平常点を評価する。評価基準:テーマが明確かつ有意義であること。
|
|
|
Process of reaching a decision of the theme and the research direction. Criteria for evaluation: clarity and significance of the theme.
|
|
|
文献講読の下調べ、報告の準備を怠らないこと。授業後には文献の再読、報告の再検討を行なうこと。
|
|
|
Preparation for text readings and for reports. Reviewing reports and rereading texts.
|
|
|
|
Having interest in other member's theme is required.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|