|
|
|
|
|
|
|
Reading Comprehension 412a/ 412b
|
|
|
• 長い文章が読めるようになる。 • 論理の展開がわかる。 • 要旨がつかめる。
|
|
|
• To be able to read long sentences • To understand the development of logic • To understand the substance
|
|
|
|
|
|
|
• 長い文章を読む • 論理展開や文章構造を把握するためのストラテジーを学ぶ。 • 社会・文化的背景知識を理解しながら読む。 • 内容をまとめる
|
|
|
• Read long sentences • Learning useful expressions to understand logical structure of the discourse. • Read with social and cultural background knowledge • Summarize the content
|
|
|
授業参加度 20% 授業中の課題・宿題 30% 中間・期末試験 50%
|
|
|
Class participation 20% Activities in class, home assignments 30% Mid and final examinations 50%
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|