No. | 内容 | Content |
第1回
|
蜷川泰司 雨と光と、降り注がぬままにー散文芸術の多様と境域、その交差1
|
Ninagawa Yasushi: Variety and Boundary of Prose as fine-arts, and Intersection 1
|
第2回
|
蜷川泰司 雨と光と、降り注がぬままにー散文芸術の多様と境域、その交差2
|
Ninagawa Yasushi: Variety and Boundary of Prose as fine-arts, and Intersection 2
|
第3回
|
討論
|
discussion
|
第4回
|
蜷川泰司 雨と光と、降り注がぬままにー散文芸術の多様と境域、その交差3
|
Ninagawa Yasushi: Variety and Boundary of Prose as fine-arts, and Intersection 3
|
第5回
|
蜷川泰司 雨と光と、降り注がぬままにー散文芸術の多様と境域、その交差4
|
Ninagawa Yasushi: Variety and Boundary of Prose as fine-arts, and Intersection 4
|
第6回
|
討論
|
discussion
|
第7回
|
Brett de Bary, Dark Modernity: Morisaki Kazue at the Miike Coal Mines.
|
Brett de Bary, Dark Modernity: Morisaki Kazue at the Miike Coal Mines.
|
第8回
|
討論
|
discussion
|
第9回
|
討論
|
discussion
|
第10回
|
中野敏男、植民地主義ということーーー思想史からの問い
|
Nakano Toshio: A Quest from Intellectual History
|
第11回
|
中野敏男、「反復帰」という思想経験に学ぶーーー森崎和江の問い方
|
Nakano Toshio: A Way of Quest in the Case of Morisaki Kazue
|
第12回
|
討論
|
discussion
|
第13回
|
豊永浩平, 「21世紀生まれとしてポストコロニアル性を書くこと──『月ぬ走いや、馬ぬ走い』解題」
|
Toyonaga Kohei: Writing Post-Coloniality as a 21st Century born writer, Chichi nu haiya, Unma nu Hai, an Author's Introduction
|
第14回
|
コメント 倉数茂
|
Comment by Kurakazu Shigeru
|
第15回
|
討論
|
discussion
|
※
|
|
|